pondelok 13. mája 2013

#wesc

Nikdy doteraz som nemala klasickú riflovú minisukňu, a tak som si prednedávnom kúpila sukňu. Klasická až tak nie je. Je netypického strihu, nie je mini a je WeSC. Najskvelejšia. 
Keďže sa nám ochladilo kombinovala som ju s čiernymi pančuškami, bavlneným tričkom a teniskami. 

Na záver všetkým študentom prajem úspešné dosemestrovanie a hotové skúšky. Ja dúfam, že mám pred sebou posledných 9 dní. 



 (T-shirt - Takko, skirt - WeSC, watches  - Michael Kors, bag - Mango, trainers - Nike)


5 komentárov:

  1. ta kombinace s teniskami je prostě boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozývam ťa na moju prvú giveaway. Budem rada, ak sa zúčastníš. :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/05/giveawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. do toho tricka som sa asi zalubila!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To tričko ! :3

    + Pozývam Ťa na giveaway ku mne :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzeráš super!
    triko je bezva!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť