streda 6. marca 2013

sun, smile, stripes and soulmate

 

Včerajšok bol zase jeden z tých lepších dní. Svietilo slnko, fúkal vietor, odpadla mi fonetika, obedovala som grécky šalát, pózovala s Julinkou, mala plné ruky, vypracovala zadanie na informatiku, učila sa lexikológiu, obzerala, nakupovala, plánovala, smiala sa a premiérovala novú Topshop košeľu so Zara rifličkami. Košeľa je biela s modrými pásikmi a cítila som sa v nej ako ryba vo vode. Rifle sú moje druhé zo Zary a zatiaľ nemajú chyby. Fotky sú fotené len na iPhone, keďže od rána do večera som mala byť v škole a fotenie nebolo v pláne. 
Držte sa, užívajte si, bavte sa a usmejte sa. PP




5 komentárov:

  1. Zjedla by som celý tvoj styling!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aká skvelá košeľa .. si ododňa krajšia a krajšia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. you have a lovely blog:)

    i have a new post on how to clean your makeup brushes
    what do you think?

    i would also appreciate it if you follow my blog too!
    christie-mariee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý deň! volám sa Wendy a som Portugalské! Mám blog, rovnako ako vy a ja riadiť svoj ​​blog! 1. - pretože sa mi páčilo veľa a 2 - super zábava, pretože mám nasledovníkov z rôznych krajín, a tak som rád, že aj podľa mojich IFS, ak je to možné. Môj blog: http://theotherprincess.blogspot.pt/
    Ďakujeme! Kisses :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dle všeho velmi povedený den :))

    OdpovedaťOdstrániť